Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 7 Nov 2024 15:06:58 +0200

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/08015 aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Sojamaa küla, Loojangu 
(null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tartu Vallavalitsus on alustanud 
projekteerimistingimuste väljastamise menetlust Sojamaa külas Loojangu 
katastriüksusele (kü 79601:001:2867) üksikelamu projekteerimise osas. 
Kinnistutel puudub kehtiv detailplaneering. Projekteerimistingimuste 
taotluses soovitakse Loojangu katastriüksusele püstitada üksikelamu. 
Projekteerimistingimuste eelnõu kohaselt on hoone lubatud suurim 
ehitisealune pind krundil 250 m² ja hoone suurim lubatud kõrgus kuni 8,5 m 
maapinnast. Arvamusi eelnõu kohta ootame kuni 17.11.2024 elektroonselt läbi 
EHRi, e-posti aadressile [email-masked] või paberkandjal aadressile 
Tartu Vallavalitsus, Haava tn 6, Kõrveküla alevik. Mitte vastamise puhul 
eeldame, et olete nõus koostatud projekteerimistingimuste eelnõuga, mis 
vormistatakse projekteerimistingimusteks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27169094>  (menetlus nr: 
456740), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 18.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (TAAVI PAAT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister